RSS

The Vampire Diaries 4×16

16 Már

Nem hittem volna, hogy ez a rész be fog egyszer következni, de megtörtént. Elena végre a háta mögött hagyta a gyámoltalan, érzékeny, törődő énjét és végre állati vagányul viselkedett. Jó, azért be kell vallanom, hogy nem egészen ilyennek képzeltem el az igazi vámpír énjét de azért teljes csalódást sem okozott. A kötődése megtörése várható volt, mert az érzelmeit megtagadó Elena, bár nem törődőm viselkedésű, azért a Damon iránti érzései megmaradtak. Az pedig, hogy így elbánt Caroline-nal az nem volt semmi. Én totál ledöbbentem amikor a tánc közbe hagyta őt a földre esni. Na ott egy kicsit megijedtem, de nem annyira mint az erdős jelenetnél.

Az érzelmei kikapcsolása csak hab volt a tortán, a Salvatore testvérek finom kis tortáján. Becky és Damon megint együtt kutakodtak, most éppen Katherina után, több kevesebb sikerrel. Inkább kevesebbel. A siker inkább Klaus közelében, pontosabban az ágyában volt, Hayley személyében, de ő sem tudott meg sokkal többet, mint a testvérek.

Hát összességében azt hittem Elena vadabb énje több nyomot fog hagyni bennem, de őszintén szólva még nincs olyan közel az igazi vámpírokhoz – lásd Damon, Katherine vagy a Ripper Stefan. A következő részbeni tevékenységeire már annál inkább kíváncsi vagyok. 6/10

 
2 hozzászólás

Szerző: be 2013/03/16 hüvelyk Epizód, Sorozatkritika

 

Címkék:

2 responses to “The Vampire Diaries 4×16

  1. Bodó Eszter

    2013/03/17 at 12:21

    mikor jön ki a 4.évad 16.rész
    aki tud valamit róla kérlek írjon

     
    • Lina

      2013/03/20 at 08:10

      Már kijött. Lassan már a 17. rész is megérkezik.

       

Hozzászólás