RSS

A SorozatRaktár története

27 jan

2009 szeptemberében úgy döntöttem, hogy csinálok egy oldalt, ahonnan le lehet tölteni a kedvenc sorozataimat. Sokat töprengtem, hogy mi legyen a neve, aztán ráakadtam a számomra leginkább tetszőre, a SorozatRaktárra. A Megaupload tárhelyre kerültek fel szép sorjában az epizódok, többnyire olyan sorozatokból, melyekről itt, a blogon is olvashatsz. A tárhely az atw.hu lett. Elég gyorsan be is indult az egész, először csak százan, majd lassan ezren kezdték el letölteni a kedvenc sorozataikat. Közel 500 gigányi tartalom került fel már, mikor a Megaupload hirtelen megszűnésével minden adatom és munkám szertefoszlott. De eközben még egy másik oldalt is nyitottam az atw.hu berkein belül, ahol kritikákat és híreket közöltem. Sajnos ez csak pár napig maradt fent, mert a Megaupload megszűnésével ettől is egy pillanat alatt elment a kedvem. Úgy gondoltam, hogy egy ideig nem nyitok új honlapot, főleg nem letöltőset, mert nagy munka és már nem igazán volt hozzá türelmem.

Aztán mégis gondolkozni kezdtem azon, hogy írhatnék sorozatkritikákat, mert szeretném, ha megtudnák a többiek, én hogy látok egy-egy epizódot. Ez leginkább akkor tudatosult bennem, mikor 2012 szeptember elsején kikerült a Haven 2. évadjáról írt elemzésem a Sorozatjunkiera. Sok tárhellyel próbálkoztam, de nem igazán jöttek be. Volt,ahol a cikkírás egy kicsit bonyolultabb feladatot jelentett, volt ahol nem igazán tudtam kiigazodni, átláthatatlan volt az egész tárhely felépítése. Lassan kezdtem feladni, majd megjelent a Haven 3. évad első epizódjáról írt írásom is, és úgy döntöttem, hogy még nem adom fel. Sokáig azonban mégis jegeltem az ügyet. November másodikán vettem elő újra. Linával közösen vágtunk bele, bár ő inkább a könyvekért van oda, így sok sorozatkritikát nem vártam el. Még aznap regisztráltam ide, hosszú, megfelelő tárhely keresés után. November 5-én nyitottunk meg igazából, ekkor kerültek ki az első írások. Ha még többet akarsz tudni a 2012-es évünkről, itt megtalálod az évértékelő írásunk.

2013. júliusában a külső tárhelyünk törlődött és úgy döntöttem nem folytatom tovább a blogot, mivel elég sok minden odaveszett, leginkább képek, de abból legalább ezer.

2014. február 16-án szántam újra rá magam a dologra. Meglátjuk sikerül-e új életetet lehelni a blogba.

És most egy kis számadat:

2012. november 5. – Nyitás
2012. november 28. – 100. cikk: Private Practice 1×07
2012. december 24. – 100. sorozatkritika: Dexter –  vége a 7. évadnak
2012. december 24. – Interjú 1.: Interjú Mahó Andreával
2013. január 18. – Interjú 2.: Interjú Naomi Grossmannel
2013. január 19. – 200. cikk: Modern Family 4×11
2013. február 16. – 200. sorozatkritika: Spartacus: Blood and Sand – vége az évadnak
2013. március 2. – 300. cikk: Spartacus: Gods of the Arena – vége az évadnak
2013. március 29. – Interjú 3.: Interjú Simone Elkeles írónővel
2013. május 19. – 400. cikk: The Office 9×22-23
2013. június 4. – Nyereményjáték 1.
2013. július 7. – Szünet kezdete
2014. február 16. – Szünet vége. Indulás 2.0

Reklámok
 
Hozzászólás

Szerző: be 2013/01/27 hüvelyk Gépház

 

Vélemény, hozzászólás?

 
