RSS

2013/2014 sorozatok – 1. adag

16 máj

Az idei szezonban több, mint fél száz sorozat indult útjára, jó párat én is elkezdtem, hátha sikerül kedvemre valót találni közülük. Most ezek közül értékelnék öt sorozatot.

Almost Human 1×01 – Nem csak a csatornától kapott kaszát, tőlem is. Az elképzelés elég jó volt, nyomozás a jövőben ember-robot főszereplővel. Az első rész azonban nem igazán nyűgözött le. Voltak érdekes részei, de kiszámítható is volt egyúttal, főleg a rész végi felfedezés, ami szerintem már az elejétől kitalálható volt. A két főszereplő jó párost alkot, de míg ez se győzött meg a folytatásról, úgyhogy egy rész után levettem a saját műsoromról. Értékelés: 5/10

Super Fun Night 1×01 – Bírom Rebel Wilsont és a stílusát, de valami hiányzott az első részből, ami igazán jóvá tette volna. Nem kaszáltam egyenlőre, még egy második esélyt adok neki, hátha meg tud győzni a folytatásról. Remélhetőleg nem csak dagi viccek lesznek benne. Értékelés: 6/10

Agents of SHIELD 1×01-2 – Az első két rész láttam, és bár bírom a Bosszúállók filmeket, de ez nem igazán hozta a várt színvonalat. Nem volt rossz, de néhol nagyon untam. A főszereplőt, Clark Gregg karakterét amúgy sem kedveltem a filmekben sem, úgyhogy ez se igazán tette vonzóvá számomra szériát. Gondolkodom a folytatáson, de egyenlőre úgy néz ki nekem ennyi elég volt. Értékelés: 6/10

Crisis 1×01-8 – Őszintén nem tudom, hogy mi fogott meg benne, mert nem annyira jó, mint vártam, de nézem. Összeesküvés elmélet, gyerekrablás és egymás elleni furmánykodás az amit tudni érdemes a sorozatról, de vannak benne unszimpatikus gyerekszereplők dögivel, akik ráadásul a történethez se tesznek hozzá sokat. Utóbbi sokaknál akár kaszáló ok is lehet. Ennek ellenére kellemes 40 percet nyújt annak aki szereti az ilyet. Hirtelen el sem tudom dönteni kinek szurkoljak, a gyerekrablóknak, vagy az FBI-nak. Értékelés: 7,5/10

The 100 1×01-8 – A CW sorozatok mindig is a gyengéim, mert általában minden évben megnézem a legtöbb újoncukat és aztán mind bent is maradnak a nézhető kategóriában. Itt sem alakult másképp a dolog, számomra ez az évad legjobb sorozata, meglepő húzásokkal és nem annyira idegesítő tini szereplőkkel. A Földön és az űrben játszódó széria szerencsére megkapta a 2. évados berendelést, aminek csak örülni lehet, mert a TVD 1. évadja óta nem vélekedtem így sorozatról, az pedig már nem most volt. Értékelés: 8/10

 
Hozzászólás

Szerző: be 2014/05/16 hüvelyk Gépház

 

Vélemény, hozzászólás?

 
